Rubriky
Středisko Tábory

Tábory 2024: informace a přihlášky

Níže přinášíme instrukce ohledně přihlašování na 34. letní tábory Junáka Křtiny.

Základní informace

Přihlašování bude opět probíhat elektronicky vyplněním internetového formuláře. Přihlášku budeme brát za závaznou až ve chvíli, kdy od vás obdržíme platbu (případně proběhne individuální domluva se střediskovým hospodářem např. při platbě přes zaměstnavatele).

Přihlášení na tábor mladších i starších probíhá letos přes jednotný formulář. Jeho součástí je nově také zdravotní dotazník, který se dříve vyplňoval samostatně. Pro jeho vyplnění si prosím připravte sken/fotku přední strany kartičky pojištěnce.

V případě že máte s vyplněním formuláře problém (například nemůžete použít Google účet), je zde záložní verze bez nahrávání kartičky pojištěnce, dostupná zde. Pokud to ale jen trochu jde, použijte hlavní formulář.

Kdy a kam se jede?

  • Termín pro mladší (světlušky a vlčata) je sobota 29. 6. – úterý 9. 7. 2024.
  • Termín pro starší (skautky a skauty) je sobota 6. 7. – sobota 20. 7. 2024.

Místem konání táborů bude louka u obce Zbraslavec u Kunštátu (stejně jako minulý rok).

Kolik to bude stát?

Cena tábora je odvislá od termínu zaplacení poplatku, který spárujeme s odevzdanou online přihláškou.

  • Při úhradě do 30. 4. 2024 je cena tábora 3 500 Kč (mladší) nebo 4 100 Kč (starší).
  • Při platbě do 31. 5. 2024 stojí tábor 4 500 Kč (mladší) nebo 5 100 Kč (starší).
  • Zaplacení po 1. 6. 2024 zdražuje tábor na 5 500 Kč (mladší) nebo 6 100 Kč (starší).

Pozor na to, že zaplacením se rozumí až den připsání peněz na běžný účet střediska. Hlavně při platbách na poslední chvíli na hranici měsíců to budeme pečlivě kontrolovat, takže doporučujeme provádět úhradu s dostatečným předstihem.

Jak zaplatit táborový poplatek?

Úhradu proveďte na účet Junáka Křtiny číslo 2100349065/2010 (Fio banka).

Jako variabilní symbol uveďte prvních šest číslic rodného čísla dítěte (číslo před lomítkem).

Do zprávy pro příjemce uveďte TAB2024 a jméno osoby, za kterou platíte (ne přezdívky), např. TAB2024: Květoslav Novák. Obě informace jsou pro nás důležité pro identifikaci platby. Stejně jako minulý rok, v případě že platíte za více osob, odešlete za každou osobu platbu zvlášť. Toto je (stejně jako u registrace) vyžadováno kvůli automatizované kontrole.

Důrazně upozorňujeme, že neidentifikovatelné platby vracíme zpět.

Prosíme, neprodleně kontaktujte našeho hospodáře, pokud:

  • bude tábor hradit zaměstnavatel a potřebujete vystavit fakturu,
  • potřebujete rozdělit platbu tábora do více „splátek“,
  • chcete řešit jiné výjimečné požadavky.

Usnadněte si platbu QR kódem

Vyplňte požadovaná pole a klikněte na tlačítko. Tím se připraví QR kód pro platbu přesně pro vás. Kód následně naskenujete mobilní aplikací vaší banky.



tábor mladších tábor starších

Generated QR Code

Doplňující informace

S čím počítat – táborové postele

Na táboře spíme na dřevěných postelích s indiánskými rohožemi z dřevěných prutů. Kvůli velkému počtu mladších účastníků tábora a limitované životnosti rohoží je každý rok nutné je obměňovat. Apelujeme tedy na rodiče (obzvláště nováčků), že by bylo velmi vhodné vyrobit svým dětem jejich rohož. Zajistíte jim tak pohodlnější spánek a jistotu postele na táboře. Pro výrobu postele je nutné nejprve získat pruty (osvědčila se líska) a následně postel uplést (děti vám jistě mohou pomoci). Vše o pletení se dozvíte ve videomanuálu na střediskovém webu. Půjčení pletacího rámu vám rádi zajistí vedoucí Vašich dětí. Pokud do tábora nebudeme mít dostatek rohoží, budeme muset organizovat brigády na jejich dodělání (pokud situace dovolí).

Co když dítě nebude moct jet?

V případě, že se dítě nebude moct tábora účastnit, prosíme o jeho brzké odhlášení vedoucím oddílů. Účast či neúčast dítěte má velký vliv na kupovaný materiál, proto chceme zvýhodnit rodiče, kteří nám dají včas vědět a my pak můžeme snížit některé předtáborové výdaje.

  • Při odhlášení do 31. 5. vracíme 75 % ceny tábora.
  • V případě pozdějšího odhlášení již negarantujeme navrácení jakékoliv části poplatku. Takovou situaci budeme řešit individuálně (v rámci vedení tábora a střediska) na základě závažnosti důvodů neúčasti.

Dokumentace

V den nástupu dítěte na tábor od vás budeme potřebovat dva dokumenty:

  • Posudek o zdravotní způsobilosti dítěte k účasti na zotavovací akci či škole v přírodě (potvrzený od lékaře a podepsaný zákonným zástupcem dítěte).
  • Bezinfekčnost a souhlas se sdělováním informací (podepsaný zákonným zástupcem dítěte).

Podrobnosti o dokumentech a jejich vzory najdete ke stažení zde:

Kdy dítě na tábor nevezmeme?

  • Přihlášky přijímáme do naplnění kapacity tábora. V případě překročení kapacity budeme pozdě přihlášené informovat a vrátíme jim plnou výši uhrazeného účastnického poplatku.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnout dítě také při dlouhodobé neúčasti dítěte na pravidelné roční činnosti.
  • Odmítneme převzít dítě, které při nástupu na tábor neodevzdá všechny řádně vyplněné povinné dokumenty (kopii posudku o zdravotní způsobilosti k účasti na zotavovací akci ne starší dvou let, souhlas s poskytováním informací o zdravotním stavu, potvrzení o bezinfekčnosti a kopii průkazu pojištěnce). Jakmile dáte dohromady chybějící podklady, tak můžete dítě na vlastní náklady na tábor přivézt, ale za takovou absenci vám nic nevrátíme.
  • Detailní podmínky jsou v pravomoci vedoucích táborů a oddílů.

Dotazy?

  • Kontaktní osobou pro platby poplatků a další s tím spojené věci je střediskový hospodář Vítězslav Hložánek-Hloža (e-mail: hospodar.krtiny@skaut.cz, mobil: 725 782 956).
  • Veškeré ostatní dotazy a záležitosti pak směřujte na vedoucí družin či oddílů, kteří s dětmi pracují během roku na schůzkách.

Informace před odjezdem

Podrobné informace, včetně seznamu vybavení a dalších nutných zdravotnických formulářů, obdrží přihlášení účastníci tábora nejpozději na začátku června 2024.