Rubriky
Středisko Tábory

Tábory 2023: informace a přihlášky

Níže přinášíme instrukce ohledně přihlašování na 33. letní tábory Junáka Křtiny.

Přihlašování bude opět probíhat elektronicky vyplněním internetového formuláře. Přihlášku budeme brát za závaznou až ve chvíli, kdy od vás obdržíme platbu (případně proběhne individuální domluva se střediskovým hospodářem např. při platbě přes zaměstnavatele).

Změnou oproti minulému roku pro mladší účastníky je, že všem předběžně přihlášeným bude na e-mail odeslán odkaz na finální přihlášení.

Přihlášení pouze starších účastníků (skautů a skautek) je možné zde: krtiny.skauting.cz/tabory-prihlaska-starsi.

Kdy se jede?

  • Termín pro mladší (světlušky a vlčata) je sobota 1. 7. – úterý 11. 7. 2023.
  • Termín pro starší (skautky a skauty) je sobota 8. 7. – sobota 22. 7. 2023. Do termínu tábora bude u starších zahrnuta také předtáborová výprava od soboty 24. 6. do neděle 25. 6. 2023, na které je počítáno s účastí všech na tábor přihlášených skautek a skautů.

Kam se jede? Místem konání táborů bude louka u obce Zbraslavec u Kunštátu (stejně jako minulý rok).

Kolik to bude stát? Cena tábora je odvislá od termínu zaplacení poplatku, který spárujeme s odevzdanou online přihláškou. Pozor na to, že zaplacením se rozumí až den připsání peněz na běžný účet střediska. Hlavně při platbách na poslední chvíli na hranici měsíců to budeme pečlivě kontrolovat, takže doporučujeme provádět úhradu s dostatečným předstihem.

  • Při úhradě do 31. 4. 2023 je cena tábora 3 400 Kč (mladší) nebo 4 000 Kč (starší).
  • Při platbě do 31. 5. 2023 stojí tábor 4 400 Kč (mladší) nebo 5 000 Kč (starší).
  • Zaplacení po 1. 6. 2023 zdražuje tábor na 5 400 Kč (mladší) nebo 6 000 Kč (starší).
Můžete si zaplacení tábora usnadnit QR platbou.

Jak zaplatit táborový poplatek?

  • Úhrada je možná pouze na účet střediska 2100349065/2010 (Fio banka).
  • Jako variabilní symbol uveďte první šestičíslí rodného čísla dítěte (číslice před lomítkem).
  • Do zprávy pro příjemce i do poznámky uveďte TAB2023 a jméno osoby, za kterou platíte, např.: TAB2023 Jan Novák. Obě informace jsou pro nás důležité pro identifikaci platby a následnému zaslání potvrzení o zaplacení. Upozorňujeme, že neidentifikovatelné platby jsme nuceni vracet zpět na účet odesílatele.
  • Rodičům, kteří hradí poplatek přes fakturu od zaměstnavatele, doporučujeme pro zabezpečení včasné úhrady co nejdříve kontaktovat střediskového hospodáře.
  • Střediskového hospodáře kontaktujte také pro případnou domluvu úhrady v hotovosti (pouze z velmi vážných důvodů) nebo rozložení platby tábora do více částí.

S čím počítat – táborové postele: Na táboře spíme na dřevěných postelích s indiánskými rohožemi z dřevěných prutů. Kvůli velkému počtu mladších účastníků tábora a limitované životnosti rohoží je každý rok nutné je obměňovat. Apelujeme tedy na rodiče (obzvláště nováčků), že by bylo velmi vhodné vyrobit svým dětem jejich rohož. Zajistíte jim tak pohodlnější spánek a jistotu postele na táboře. Pro výrobu postele je nutné nejprve získat pruty (osvědčila se líska) a následně postel uplést (děti vám jistě mohou pomoci). Vše o pletení se dozvíte ve videomanuálu na střediskovém webu. Půjčení pletacího rámu vám rádi zajistí vedoucí Vašich dětí. Pokud do tábora nebudeme mít dostatek rohoží, budeme muset organizovat brigády na jejich dodělání (pokud situace dovolí).

Co když dítě nebude moct jet? V případě, že se dítě nebude moct tábora účastnit, prosíme o jeho brzké odhlášení vedoucím oddílů. Účast či neúčast dítěte má velký vliv na kupovaný materiál, proto chceme zvýhodnit rodiče, kteří nám dají včas vědět a my pak můžeme snížit některé předtáborové výdaje.

  • Při odhlášení do 31. 5. vracíme 75 % ceny tábora.
  • V případě pozdějšího odhlášení již negarantujeme navrácení jakékoliv části poplatku. Takovou situaci budeme řešit individuálně (v rámci vedení tábora a střediska) na základě závažnosti důvodů neúčasti.

Co s posudkem o zdravotní způsobilosti dítěte k účasti na zotavovací akci či škole v přírodě? Dříve byl součástí přihlášky také posudek o zdravotní způsobilosti dítěte. Tento administrativní „opruz“ od vás budeme vyžadovat i nadále, ale nově takto:

  • Budeme jej chtít až v den nástupu dítěte na tábor.
  • Preferujeme kopii. Originál si nechejte doma a použijte na jinou akci, kam dítě pojede.
  • Posudek má platnost po dobu dvou let od data vystavení. Klidně nám proto můžete donést ten loňský. Ale pozor, musí být platný po celou dobu pobytu dítěte na táboře.
  • Posudek má vyhláškou předepsaný obsah, takže nemusíte mít náš vzor, ale lze použít třeba ten ze školní akce v přírodě, od praktického lékaře apod.
  • Vzor posudku je ke stažení na webu střediska.

Pár upozornění na to, kdy dítě na tábor nevezmeme!

  • Přihlášky přijímáme do naplnění kapacity tábora. V případě překročení kapacity budeme pozdě přihlášené informovat a vrátíme jim plnou výši uhrazeného účastnického poplatku.
  • Odmítneme převzít dítě, které při nástupu na tábor neodevzdá všechny řádně vyplněné povinné dokumenty (kopii posudku o zdravotní způsobilosti k účasti na zotavovací akci ne starší dvou let, souhlas s poskytováním informací o zdravotním stavu, potvrzení o bezinfekčnosti a kopii průkazu pojištěnce). Jakmile dáte dohromady chybějící podklady, tak můžete dítě na vlastní náklady na tábor přivézt, ale za takovou absenci vám nic nevrátíme.

Na koho se obrátit s dotazy?

  • Kontaktní osobou pro platby poplatků a další s tím spojené věci je střediskový hospodář Vítězslav Hložánek-Hloža (e-mail: hospodar.krtiny@skaut.cz, mobil: 725 782 956).
  • Veškeré ostatní dotazy a záležitosti pak směřujte na vedoucí družin či oddílů, kteří s dětmi pracují během roku na schůzkách.

Podrobné informace, včetně seznamu vybavení a dalších nutných zdravotnických formulářů, obdrží přihlášení účastníci tábora nejpozději na začátku června 2023.